2010-07-21
 07:44:08

Dagen efter...

Vilken kväll igår alltså. Jag är så glad att jag sket i att jag skulle upp och jobba. Ännu en underbar kväll med underbara tjejer! Vid 01.45 traskade jag och Johan hemåt, plockade med oss en pizza som vi delade på och somnade vid 03.00.

Jag trodde inte det var sant när jag vaknade för ungefär en timme sen. Men en traddo och en alvedon ska nog göra att jag överlever denna dag. Just nu känns det faktiskt inte alls farligt förutom att jag är sjukt törstig.

Ikväll är det träning igen. Frågan är hur det ska gå. Jag ser fram emot efter träningen eftersom Johan är träningsledig ikväll och sa inatt att han skulle göra en gourmémiddag (grill) till mig. Vi får hoppas att han håller vad han lovar! :)

Jag älskar sommaren och ska verkligen ta vara på det som är kvar av den!

Jobb nu, ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: