2010-01-16
 12:29:29

Underbara lördag

Morgonens löppass är avklarat. Jag har aldrig känt mig så svag. Otroligt jobbigt. Förhoppningsvis går det bättre imorgon.

Snart kommer pappa hit och spikar fast listerna och därefter ska jag ut på en liten runda. Hängare till hallen ska inhandlas och även smågrejer till Thailand. Solskyddsfaktor osv.

Vid 16.00 beger jag mig till Patricia. Matlag, snack och godricka står på schemat. Blir ev en utgång också. Jag kommer seriöst inte ihåg sist jag var ute. Förutom på annandagen i 20min på Rex, men det räknas inte. Jag har blivit dålig på utelivet. Och nu är försäsongen i full gång.. får ta igen det så småning om! :) En inkilningsfest måste ju styras upp iaf.

Ha en trevlig lördagkväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: