2010-01-24
 16:29:49

Som en kräfta

Andra dagen gjort. Klev upp 07.00 imorse för en löptur. Löpbandet på hotellet var upptaget så jag fick bege mig på en runda i området istället. Sprang ner till stranden och körde på en gångbana där. Hade ingen klocka så jag fick springa 6 stolpar, vila 3. Det gick det också. Men det var tungt. Shit vilken värme, än fast det var så tidigt.

Vi åkte som sagt till Kata Noi, (stavade fel i förra inlägget ;)) Jättefin strand. Jättevarmt också. Vi kom dit vid 10.00 och åkte hem vd 16.00. Nu ser jag ut som en vandrande kräfta. Jag brukar alltid bli röd först, så det är lugnt men.. inte så snyggt. Speciellt inte när det är fläckigt på vissa ställen. Hur som helst har jag iaf fått en massa färg. Det är gott att se. Förhoppningsvis är man brun när man kommer hem.

Ikväll blev det middag och lite shopping. Köpte ett Barcelonaställ till Alfred. Såklart med Ibrahimovic på ryggen. Dock lite osäker om det blev för liten storlek. Kanske får köpa ett till i en större storlek, är ju trots allt ett tag kvar till sommarn.

Imorgonbitti blir det en löptur OM jag vaknar av mig själv kring 7-tiden, annars blir den på kvällen. Gymmet som är här ligger precis så att solen lyser in så det blir jättevarmt även där. Sen ska vi åka till Karon och vara där och sola och bada. Sen får vi se vad det blir.

Sjukt skönt att vara ledig iaf. Man behöver inte bekymra sig om några tider egentligen. Grymt skönt. Nu är det dags att sova snart igen. Hörs ev imorgon. Om jag orkar blogga. Blir inga bilder idag. Kameran ligger 3m bort och jag orkar inte kliva upp ur sängen.

Hoppas allt är bra hemma.

Kram


Linda
PUBLICERAT: 2010-01-26, 10:47:16

Så skönt med värme!!Jag tipsar er att besöka paradise beach som ligger väldigt nära patong (alltså även karon) en jättemysig liten strand med en gunga och en supergullig apa :) sen längst upp på phuket finns två stränder som det är väldigt lite folk på och är 17km lång Nay yang och Mai khao.



Det är roligt att du skriver :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: