2010-01-31
 13:04:29

Snorkling

Idag blev det som sagt en snorkeltur. Vi for till Monkey Beach, "The Beach" och en skithaftig lagun. Trots min skrack sa var det ratt haftigt att snorkla. Fick en lattare panik nar det kom tusentals fiskar omkring mig, ackligt. Men annars var det harmoniskt. Har overvunnit en del av min radsla.

Efter det akte gick vi till stranden. Badade, kastade freesbee och laste. Nu ska vi alldeles strax ga och mota upp Dan Burlin som vi traffade igar pa stranden. Det blir en middag och sen ar det Man U - Arsenal kl 23.00 som vi ska forsoka orka se.

Imorgon blir det stranden innan vi beger oss tillbaka till Phuket och Kata.

Det var kort och gott om dagen osv.. hoppas ni har det bra dar hemma. Ar ju saaaa nyfiken hur det gar pa traningarna och med nya coach. Snalla maila mig pa facebook och beratta allt hittils :D Sa kanske jag kan slappna av resten av veckan..

Puss och Kram


Signe
PUBLICERAT: 2010-01-31, 19:41:17

Åh, du verkar ha det helt underbart! Här är det mer snö än på länge, KUL! När du kommer hem måste du checka in min lya!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: