2010-01-26
 16:30:12

Slagna hjältar

Idag blev det åter igen Kata Noi. Jag gillar den. Idag blev det lite mer solning och aktiviteter. Freesbee och kast med liten boll. Och ikväll har vi varit på Central Festival, ett stort shoppingcenter. Dock märkte vi alla när vi kom dit att vi inte alls var sugna på att gå omkring. Vi var alla trötta. Det blev iaf någon timme bland affärerna och sen fika på Starbucks.

Jag har på nåt sätt lyckats dra på mig en svullnad i ansiktet. Kring ögonen. Främst på min högra öga. Dom andra tycker inte det syns så himla mycket, men när jag själv tittar mig i spegeln... Ingen rolig syn. Jag tycker att jag ser ut som den där elefantkvinnan.

Blev ett kort inlägg idag för jag är totalt utslagen. Dom andra gick en sväng kring hotellet för att köpa solglasögon. Jag valde att lägga mig. Och nu ska jag blöta en bomullstuss och lägga över mitt öga och försöka sova.

Har börjar läsa andra Twilightboken. "När jag hör din röst". Jag har inte sett filmen än!? Sjukt, men sant. Men satan vad boken är bra. Vill bara läsa, läsa och läsa. Dock orkar jag inte det ikväll. Nu ska jag sova. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: