2010-01-03
 19:30:12

Sköna söndag

En otroligt skön dag har det varit. Strax före elva åkte jag till Röbäck för att vara barnvakt till Alfred. Ganska omgående fick han lunch och la sig för att sova en timme. Därefter låg vi en jättelång stund i soffan och bara myste. Sen blev det lite lek innan Linn kom hem och mitt barnvaktsjobb var över.

Därefter åkte jag hem för att städa undan julen. Jätteskönt, förutom att jag fick ett "litet" utbrott när dammsugaren gick sönder... åkte till pappa och lånade hans istället. Men nu är det iaf jättefint i lägenheten igen.

Jag och Johan har precis kört ett ordentligt styrkepass här hemma. Här finns både hantlar, skivstång och träningsboll. Det är skönt att slippa åka iväg till gymmet.. även om det bara ligger 1min härifrån! :)

Jobb imorgon känns just nu otroligt jobbigt. Lyckligtvis har jag bara 13 arbetsdagar kvar innan det bär iväg till THAILAND. Har lovat mig själv att träna 6 av 7 dagar i veckan fram tills dess.. och sen kunna underhålla den träningen så gott det går när jag är där.

På lördag ska jag och Patricia på Ikea, jippi! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: