2010-01-10
 22:24:24

Runt, runt, runt

Söndag idag. För första gången sen Texas flyttade in här temporärt var det han som väckte oss och ville kliva upp. 09.30 hoppade han upp ur sängen och ville ut. Vi klev upp och gick ut alla tre på en morgonpromenad.

I övrigt har jag umgåts med Mathilda och efter det haft dubbelträning. Löpning först, otroligt jobbigt. Dock är jag väldigt nöjd att jag lyckades förbättra mig nu jämför med innan jul när vi körde 4*4. Efter löpningen var det fotbollsträning. Mycket spel och även det var jobbigt. Men nu är jag nöjd.

Ikväll har vi byggt ihop skoskåpet jag köpte. Den ska bara förankras i väggen, men det får pappa hjälpa oss med tror jag. Det tog ungefär 1½h men det var det värt.
Nu ser vi lite Barca. I pausen blir det ut på en promenad med Texas som förövrigt åker hem imorgon. Otroligt ledsamt. Vi har haft en underbar tid med honom och kommer till 100% att skaffa en egen hund den dagen det finns tid att ge den all uppmärksamhet året om. .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: