2010-01-30
 14:47:54

Phi Phi Island

Nu befinner jag mig pa Phi Phi tillsammans med Johan. Vi slog till med ett riktigt bra boende och har en svit pa ett fint hotell har pa on. Utsikten ar underbar! Det skona med att vara har ar att det ar nara till allt. En liten promenad sa ar man dar.

Imorgon ska vi ut pa en snorkeltur. Det ska bli spannande. Jag har ju otroligt HAJfobi sa jag hoppas jag kan slappna av och njuta istallet for att inbilla mig att hajar ska komma. Johan har ju trots allt sett en medan han snorklade en gang. Liten, men anda!!

Vet inte om jag har skrivit det, men jag har ju last ut den andra Twilightboken, satan sa bra. Jag ar kar. Jag maste kopa den tredje sa fort jag befinner mig pa svensk mark. Nu har jag lanat den forsta boken av Asa. Har sett filmen hundra ganger men ar anda helt fast i boken. Det ar nagon speciell kansla med sattet hon skriver..

Snart ska vi upp pa rummet igen och se fotboll. Dom visar Premier League. Vi kan inte lata bli.. Det blir vila fran traning nu nar vi ar pa Phi Phi. Kanns lite jobbigt psykiskt eftersom jag vet att laget hemma kor fystester osv, men direkt vi ar tillbaka pa Kata ska vi trana igen. Pa vart nya hotell dar finns tydligen ett stort gym, sa det blir great!

Det jag langtar mest efter dar hemma av KORVSTROGANOFF. Shit vilket sug jag har efter det alltsa. All kred till Thaimat osv, men korvstroganoff slar inget. Sangen lockar saklart ocksa, familjet och LAGET. Man far nastan abstinens efter att aka pa traning. Nar man ar borta sahar forstar man varfor man haller pa med fotboll..

Nu ska vi dra oss tillbaka. Imorgonkvall kanske vi tar en svang pa bargatan beroende pa vilket humor vi ar pa.

Jag onskar laget en trevlig 80talsfest hos Nina ikvall, kor hart brudar!!

Puss och Kram

P.S Ber om ursakt om texten ar stor och tjock, blev nagot konstigt.. gar inte att andra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: