2010-01-09
 20:11:48

Ikea

07.00 rullade vi från Umeå mot Sundsvall. Jag gillar inte att köra långa sträckor men resan gick bra, trots mörkret. Väl framme kände vi oss rent utav nervösa och pirriga. Det skulle bli roligt.. och det blev det.

Det finns ju massor av fina saker, man skulle kunna handla hur mycket som helst. Nu blev det inte hur mycket som helst men i alla fall detta:


- Skoskåp
- Spegel, stor och rund
- Lackhyllor
- Stora och små drickesglas
- Champagneglas
- Dra-på-lakan
- Madrassklädsel
- Örngott
- Galgar
- Handdukar, stora och små
- Köttklubba
- Blockljus
- Värmeljus
- Värmeljushållare
- Lykta för blockljus
- Kjolhängare
- Hängar, avlång
- Filt
- Burkar med lock, till köket

Jag tror jag fått med allt. Säkert inte, men nästan. Och självklart hade jag inte skrivit upp allt detta på inköpslistan innan, det blev ungefär dubbelt så mycket än vad som var beräknat. Men jag är nöjd, väldigt nöjd. Nu ska bara skoskåpet monteras ihop och spegeln sättas upp i hallen, kommer att bli kanon! :) Till veckan ska även listerna börja spikas fast i vardagsrummet. Det är på tiden. Då kommer även hyllan sättas upp.. och så småning om den väggtext som jag beställt på internet.



Snart ska vi ta med Texas på en lite längre promenad ner på stan. Femte Johan Falk-filmen ska hyras. Jag hoppas jag kan hålla mig vaken, känner mig dock väldigt trött just nu. Men dom filmerna brukar ju vara fantastiska så jag bör nog klara det därför.

Trevlig kväll!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: