2010-01-17
 14:20:11

Hallprojekt

Söndag idag. Dagen efter lördag. Vi hade en supertrevlig kväll igår! Jag och Patricia lagade trerättersmiddag. Lite senare kom Sara. Vi spelade ett tjejspel med massor av roliga frågor. Vi tog även en del kort som kommer att läggas upp här så småningom. Vid 23.30 började vi promenera ner mot stan för att kliva in på Rex. Tänkte vi. Kön var en mil lång och vädret var väl sisådär. Efter ungefär 20min i kön, då vi fortfarande hade en lång väg kvar bestämde vi oss för att promenera hem till Sara istället. Där blev det varma mackor och One tree hill. En perfekt avslutning ändå enligt mig. Supertrevligt!

Idag har jag och Johan kastat en massa kartonger och skrot som legat i köket alldeles för länge. Och när vi kom hem fick jag för mig att ta tag i hallen. Har precis målat första varvet på hatthyllan. Den ska bli vit! Pappa kommer snart hit för att skruva två hål i väggen så att jag kan sätta upp den sen igen.

Nu måste jag stoppa nåt i magen. Löpning om drygt en och en halv timme. Jag är inte taggad. Har ont i kroppen sen gårdagen. Fotbollsträning efter löpningen också, shit. Aja, det blir nog bra. Alltid kul att vara med tjejerna iaf.

Hall-projektet kommer att fortsätta ikväll..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: