2010-01-15
 22:45:12

Fru Taxi

Fredagkvällen är snart slut. Jag vill inte vakna imorgon för då är det löpträning. Just nu är jag inte taggad och det känns som att jag kommer att vara totalt död imorgon. Men.. det kommer att kännas otroligt skönt efteråt.

Ikväll har mamma varit här och ätit med oss. Sen skjutsade jag iväg Johan till bowlinghallen, mamma ner på stan, Johan o co ner på stan.. och om en dryg timme ska jag hämta han igen. Fru Taxi, tackar.

Har faktiskt precis börjat packa resväskan. Sånt som jag vet att jag inte behöver i veckan. Handdukar, tubtoppar, sommarklänningar, kjolar osv. Nu pirrar det av längtan.

Ser fram emot morgondagskvällen. Kommer bli ruggigt trevligt.


Remembrance
PUBLICERAT: 2011-01-20, 18:04:47 | URL: http://remembrance.blogimagine.com

Greetings. This site is so full of information



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: