2010-01-23
 14:30:37

Första dagen i Thailand gjord

Resan var lång. Otroligt lång. Det satt tre otroligt stökiga gubbar framför oss, ett gäng ungar i mittgången som sprang hit och dit, plus att det var dåliga filmer. Och att min mage var orolig. Hur som helst så kom vi fram till hotellet vid 12.00-tiden här. Bikinin åkte på direkt och vi tog oss ett dopp i poolen. Vi fick alla tre par rum precis vid poolen, så vi har en egen trappa från balkongen direkt ner i vattnet. Underbart.

Nu har vi precis kommit hem efter en fantastiskt middag. Dom andra är ute och kollar affärer men jag och Johan ligger på rummet. Vi är döda. Vi ska försöka somna så snart som möjligt.

Imorgonbitti ska vi köra vårt första fyspass. Jag på löpbandet och Johan på cykeln. Sen blir det att åka iväg till Kata Noy. Har inte ens varit ner på stranden och kollat in havet ännu. Vi har bara orkat vara på hotellet idag. Har ju trots allt inte sovit på otroligt många timmar. Kunde inte sova en enda minut i planet till Bangkok. Blev nån halvtimme på planet till Phuket och en powernap i eftermiddag, men det är inte mkt.

Dags att kolla tidningar osv, vi hörs imorgon. Här kommer några bilder från dagen:



Tanken var att lägga upp fler bilder, man att publicera dessa tre tog typ en kvar, så jag orkar inte. Ska lägga mig och läsa en bok nu och försöka somna.

God natt!


Pat
PUBLICERAT: 2010-01-23, 19:01:07

Åh, underbart! Känner mig som hemma när jag ser bilden från poolen ;) Visst fick du mitt mess va?

Puss!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: