2010-01-21
 22:38:13

En perfekt sista kväll innan avresa

Sista arbetsdagen på ett tag är avklarad. Efter jobbet fixade vi dom sista grejerna inför resan. Därefter åt vi middag med mamma och pappa. Det blev från Thaiköket. Ersboda hade träningsmatch ikväll så Johan åkte iväg medan jag stannade kvar kvällen ut. Jag har verkligen haft en så perfekt kväll man kunde önska innan avresa. Jag är helnöjd.

Nu måste vi se till att få allt i ordning för morgondagen. Morgondagen blir väl kanske inte allt för glamorös eftersom vi reser hela dagen, men på nåt sätt ska det bli mysigt även det. Bra musik i mina öron, en bra bok, filmer på tv'n och förhoppningsvis god mat. Enda orosmomentet är min veka rygg eftersom den varit mycket sämre på slutet, men förhoppningsvis går det bra även det :) Vi ska försöka hålla oss vakna ett tag i natt så att vi får lite sömn på planet. Men jag är helt död nu, så jag gissar att jag får det kämpigt att hålla mig vaken längre än till 00.00.

Ni får ha det så bra här hemma medan jag njuter i värmen.

Lovar som sagt att publicera inlägg och bilder när tid finns. Kommer ju ha det så stressigt!? Förmodligen inte, haha. Vi syns om två veckor.

Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: