2010-01-20
 22:43:38

Packa allt eller inget?

Äntligen klar med ny tränare. Steve Galloway tar över. Spontant känns det bra. Men vem vet :)

Sista träningen ikväll innan jag åker ifrån laget i två veckor. Ikväll har vi gjort allt vi behövde göra förutom att packa klart. Det gör vi imorgon. Jag har iaf rensan resväskan? Inte. Shit vad svårt att ta bort sånt man verkligen tror att man kommer att använda. Sex par shorts är nerpackade. Nu tror jag att jag kommer att använda alla, men jag vet ju innerst inne att det blir tre par. Men vilka tre par? Därför är alla nerpackade. Jag är orutinerad.

Sista arbetsdagen imorgon känns ju otroligt bra. Blir skönt med lite vila för huvudet. Datorn kommer att vara med, men jag lovar att jag bara kommer att blogga som snabbast, lägga in någon bild kanske. Men annars ska jag hålla mig borta från den så mycket det går. Tror jag behöver det. 8h per dag, fem dagar i veckan räcker.

Dags att krypa ner under täcket snart.

Ett skönt citat från Johan idag: "Vi måste hämta tillbaka Texas, jag har drömt om honom två nätter irad nu. Hur kan man bli så förälskad i en hund?"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: