2010-01-12
 21:02:55

Askungebehandling

Jag lyckades inte hålla mig från nässprayen igårkväll. Och jag tycker det var värt eftersom jag fick en hel natts sömn utan att vakna en enda gång. Mycket beroende på att jag fick hela min halva av sängen för mig själv. Dock saknar vi Texas enormt. Idag däremot har jag inte användt nässprayen alls. Ingen rolig dag, känner mig sjuk fast jag inte är det.

Efter jobbet var jag varit på en Askungebehandling inkl frans och brynfärgning på Nefertiti. Fick det av Johan när jag fyllde år och tänkte att det skulle passa bra nu innan Thailand. Det var skönt! Därefter skyndade jag mig hem för att sen åka på träning, aerobics. Riktigt rolig träning faktiskt. Träning för hela kroppen som samtidigt blir rolig och annorlunda. Det gillar jag!

*

Tiden springer fram. Nu är det över två år sedan vi träffades första gången. Vi har redan hunnit med två resor. Rhodos och USA. Och om 10 dagar beger vi oss mot Thailand. Vi är en bra kombo han och jag!


Föralltid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: