2010-01-01
 21:06:14

Kärleksboken

Pizzan blev även den jättegod. Och efterätten också. En mustig chokladkaka med grädde, passionsfrukt och även en bit honungsmelon. Mums!!

Nu har jag bäddat ner mig under täcket faktiskt. One tree hill är på, datorn är här och ljus är tända. Johan och Macke lirar tvspel och jag kände bara för en hemmakväll så jag intog sovrummet. Väldigt skönt.

Köpte en liten bok när jag var på Gallerix för någon dag sedan. "Lilla kärleksboken" heter den. Söt liten bok.

"Du vet hur det känns när det händer. Det är som om sökandet tagit slut, en underbar lättnad över att ha hittat
en plats dit du kan gå och tala med någon som känner dig och vet vad du gör och vad du måste utstå."

"Om du inte minns det tokigaste du någonsin gett dig in i så har du inte upplevt kärlek."

Imorgon ska jag ta med mig min kärlek ut på mattjakt. En ny vardagsrumsmatta ska hittas. Jag och mamma var runt en del i onsdags, men hittade bara en för 3000kr. Det var iofs perfekt, men aningen dyr.. skulle gärna vilja hitta någon billigare. Vi ska även träna imorgon. Johan ska köra sitt första konditionspass på cykel efter hans skada i september. Spännande. För mig blir det intervaller på löpbandet.

Har fått för mig att jag vill göra om i sovrummet nu. Nytt golv och nya tapeter. Synd att det kostar pengar och att det är en hyreslägenhet vi bor i.. vi får se hur det blir med planerna. Innan sommaren kanske.

SJUK LÄNGTAN TILL THAILAND NU. 3 veckor kvar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: