2010-01-11
 21:20:16

Bill Withers - Lean on me

"Sometimes in our lives we all have pain
We all have sorrow
But if we are wise
We know that there's always tomorrow

Lean on me, when you're not strong
And I'll be your friend
I'll help you carry on
For, it won't be long
'Til I'm gonna need
Somebody to lean on"


Jag gillar den här låten!

Finns en del olika versioner på den:
The Winans - Lean on me
Mikael Rickfors - Lean on me
Michael Bolton - Lean on me
Rascal Flatts - Lean on me

---------------------------------------------------------------------------------------

Har precis ätit lite kvällsfika. Ser Man City - Blackburn nu. På nåt sätt är City ofta roliga att se på tycker jag. Sköna karaktärer i det laget. Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig i sängen och se matchen. RENBÄDDAD säng dessutom. Från botten till toppen. Fräscht!

P.s För första gången på snart en månad ska jag inte ta nässpray innan jag går och lägger mig. Jag gruvar, för jag hatar att måsta andas med munnen. Men nu när Texas inte är kvar hoppas jag att näsan snart öppnar upp sig igen. Håller tummarna!

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: