2010-01-27
 13:12:23

37 - 50

Överlägset varmaste dagen idag. Det var 37 i skuggan och säkert över 50 i solen. Så idag har man fått sig en del färg, men jag har inte bränt mig. Skönt! :) Har varit väldigt noga med solskyddsfaktorn och skuggan. Det blev Kata Noi än en gång, vi gillar den bäst.

Jag och Johan fick ett sug efter en fisketur så någon gång nästa vecka ska vi nog boka in oss på det. Vore ju GRYMT om man hade tur och fick se vilda delfiner, en dröm..

Fortfarande svullet ansikte, men nu har jag vant mig så det är inte lika irriterande. "Du ser som ledsen ut hela tiden", sa dom till mig idag. Haha. Kan inte spärra upp ögonen ordentligt, dom är lite döda.

Middag ikväll och strosande i affärer. Köpte ju en klänning i förrgår, funderar på en till ikväll. Har mest med mig shorts, men det blir ju så himla svettigt om rumpan :) Oskönt.

Ikväll har jag en klänning jag fått låna av mamma, känner hennes doft :) Det gillar jag. Lite hemkänsla här i Thai.

Måste rusa nu. Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: