2010-02-26
 23:45:32

Futsal

Direkt jag fick höra att vi skulle ha träning fredagkvällar mellan 18-19 så ville jag lägga ner. Kändes inte alls bra. Men det har gått över förväntat. Jag har till och med suttit på jobbet på fredagarna och längtat efter träning. Vi tränar ju futsal inomhus så det är roligt med något annorlunda. Det var några år sedan man spelade det. Ikväll efter träningen åkte jag som sagt vara med till Signe. Vi åt frukt, glass, lite godis och såg Let's dance.

Imorgon ska jag och syster ner på stan och köpa present till mamma som snart fyller jämna 50! Efter det har ev Ersboda träningsmatch mot UFC, om vädret tillåter. Nu har det dock börjat snöa och skulle bli kring -15 imorgon så jag tvivlar på att det blir nåt. Men vi ser väl imorgon. Blir det match så vet vi ju vem som sitter på gamlia i full mundering även fast hennes pojkvän inte ens spelar. Är man fotbollsintresserad så är man.

Och imorgonkväll blir det middag hos pappa. Det ser jag fram emot. Det blir bildvisning från Thailandsresan!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: