2010-02-22
 17:10:36

Ikväll tar jag ledigt

Shit vilken tung dag det varit. Först matchen imorse, som jag halvt sov igenom. Sen arbetsdagen. Har mest suttit och torkat tårar. Mina ögon är irriterade och rinner ständigt. Likaså näsan. Och sen har vi haft det svinkallt hela dagen. Vi har suttit med filtar och ytterkläder på för att inte frysa ihjäl. 

Igår på dagen satt jag och fundera fram och tillbaka på om jag skulle träna eller inte. Eftersom jag var på fest i lördagskväll och coach var där kändes det inte rätt att dagen efter säga att jag är sjuk och inte kan träna, så jag bet ihop och körde. Och sen igår på träningen precis innan vi skulle åka hem sa Steve: "Imorgon blir det en jobbig training, så jag vill inte ha några sms om att man har ont i halsen eller nåt.." Så än en dag har jag velat fram och tillbaka om jag ska träna eller inte, men med ett tungt huvud och en tung kropp tog jag mig modet och meddelade coach att jag vilar ikväll för att ev kunna löpa och köra styrka imorgon. Får dålig samvete men man måste väl tänka på hälsan ibland.

Har precis kommit hem från jobbet så nu ligger jag i soffan under täcket. Ska slå på One tree hill och försöka sova en timme innan jag äter.

Trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: