2010-02-11
 20:46:13

Tufft schema

Kroppen värker. Det har varit tufft sen hemkomsten och lär fortsätta så.
De excentriska gympassen dödar mig.

Söndag: Gympass + tester
Måndag: Fotboll
Tisdag: Snöskottning i 4h
Onsdag: Fotboll / Fotbollsaerobics
Torsdag: Löpning + gympass
Fredag Fotboll
Lördag: VILA!!!
Söndag. Löpning + fotboll

Men jag gillar det! :) Det kommer att löna sig kommande säsong. Hoppas jag!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag åkte jag och johan direkt efter jobbt till Tenton sen köpte vi mat från Gourmé. Därefter åkte han till sin fotbollsträning och jag tog tag i ett städ här hemma. Dammtorkning och dammsugning. Det behövdes. Nu känns det fräscht här hemma. Överallt föutom på toaletten, den sparade jag till Johan ;)

Jag ser fram emot nästa helg. Eller nästa lördag dvs. Då ska jag och Patricia ha en heldag tillsammans. På dagen ska vi ta en promenad i det förhoppningsvis vackra vintervädret. Ta med oss varm choklad och gott fika. Sen se en massa OTH-avsnitt. På kvällen ska vi på Toms 50-årsfest så det blir att fixa sig och göra sig fin och sen partaja natten lång. Jag tror det kommer att bli succé.

God natt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: