2010-02-21
 10:42:45

Usch ba

Nu är jag vaken. Känner mig rätt pigg förutom att jaq är otroligt hes, tät i näsan och har rinnande ögon. Som vanlig när jag blir förkyld. Är mest arg över att jag aldrig kan ha ett start immunförsvar och stå emot när jag råkar hamna med någon som är lite förkyld. Jag blir aldrig sådär jättesjukt med feber, men ständigt småförkyld med tät näsa och rinnande ögon. Nu får det vara slut på det. Ska köpa vitamintabletter som ska ge mig allt som behövs för att vara start och stå emot skiten!!

Skulle vara med Alfred idag, men han har varit tillräcklig förkyld på slutet så att jag ska dit och smitta ner honom var inte aktuellt. Istället blir det att laga lunch om någon halvtimme, åka till mamma och rensa lådor en stund, åka till gymmet och känna hur det känns att springa och förhoppningsvis åka på fotbollsträningen efter det. Ikväll kommer Johan hem. Wiie. Det blir väl att se OS och somna så fort som möjligt efter det eftersom Sverige spelar 06.00 imorgonbitti..

Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: