2010-02-04
 15:46:26

Sista kvallen i Phuket

Idag har vi varit pa Kata Noi. Blev ungefar halva dagen i solen och halva i skuggan. Efter stranden korde vi ett traningspass jag och Johan. 4*4min blev det idag. Jag var svag aven idag, Johan stark. Jag har en aningen orolig kista.. men det gick iaf.

Ikvall har vi atit en god middag, dock lite mat sa nu ar vi hungriga igen. Sa det blir att hitta sig nat att ata och aven att se om det finns nat sista att shoppa.

Imorgon ska jag och Johan ligga vid poolen, dom andra aker till stranden. Vi ska hamta den bestallda tavlan 15.00. Vi haller tummarna att den blir bra. Sen borjar vi bege oss mot flygplatsen. Det ar blandade kanslor infor hemresan. Vissa saker langtar man hem till medan denna varme och frihet ar helt underbar.

Syns pa lordag alla glada.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: