2010-02-28
 20:10:09

Njuter efter några timmars träning

Har precis avnjutit en underbar middag. Fläskfilé fylld med färskost stekt i ugn. En härligt gräddsås med lite soja och sambal. Och klyftpotatis. Till det en enkel sallad på tomat, gurka och paprika. Jättegott! Alla ljus i rummet är tänt och vi ligger nu bara och myser i soffan och ser 5-milen.

Kände precis ett otroligt sug efter något gott. En liten chokladbit eller nåt. Eller kladdkaka. Jag känner mig dessutom värd det efter löpning, styrka och fotboll. Då kan man unna sig en liten bit av nåt iaf. Det mår ingen dåligt av, snarare tvärtom :)

Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Veckorna går fort och jag kan inte direkt säga att jag inte trivs med livet, men är ändå väldit sugen på nåt nytt. Börja plugga. Träffa människor och ha ett annat upplägg på livet. 8-17 är ganska träligt i längden, än fast jag bara jobbat i drygt 1½ år.

Nä nu ska datorn bort för ikväll.

Vi hörs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: