2010-02-02
 15:40:33

Flygande fisk

Det blev en dag pa Kata Noi idag. Som vanligt jattevarmt och lite vind. Superskont. En rolig grej som hande var att Johan kastade ut frisbeen en bit ut i vattnet och efter bara en liten stund borjade en fisk hoppa over den och putta pa den. Det var en hyffsat avlang fisk. Sakert 30cm lang.

Det blev aven traning idag. 2min * 5 * 2. Jattetungt for mig idag. Var dod efterat. Johan var desto starkare.

Vi kopte tre DVD-filmer igar. Avatar, Up in the air och Twiligt. Har redan Twiligt. Den ar ju sa bra. Jag sparar dock den andra filmen tills jag kommer hem. Vill ha svensk text sa jag inte missar nagot viktigt ;)

Vet inte om jag skrev igar men vi har hittat en jattecool tavla som vi formodligen kommer att kopa. Johan fullkomligt alskar den. Det ar en canvas pa Jokern ur The Dark Night. Ascool. Det finns nagra olika motiv pa honom, vi ska bara bestamma vilken vi vill ha och sen sla till. Tror den blir tuff ovanfor TV'n.

Nu ska det inhandlas lite vatten och lite frukt. Sen borjar vi nog se en annan film.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: