2010-02-25
 18:57:09

En lyckad lasagne!

Har ju glömt att berätta att vi verkligen lyckades med vår Lasagne i förrgår. Den blev fantastisk god! Och sen fick vi dessutom 6 matlådor av det. Perfekt!

Jag är grymt arg och besviken på Tre Kronor. Jag trodde mer. Jag hade förväntat mig en medalj iaf. Sjukt tråkigt. Det enda positiva var att jag och Johan fick en supermysig morgon. Frukost tillsammans i soffan med tända ljus. Det är inte varje dag..

Ikväll har det blivit ett monsterpass. Löpning 40sek * 25. 20sek vila. Därefter det excentriska passet för mig eftersom jag missade i tisdags och efter det styrka 1 passet. Nu är jag rätt så trött och slut. Johan följde med mig och sprang samma pass. Det är skönt att ha någon som kan pressa mig. Tror jag behöver det.

 Jag ska ta tag i lite matlagning. Idag blir det bara blodpudding och bacon. Enkelt och snabbt. Och gott.

Imorgon är det fredag och det känns fantastiskt! Efter träningen imorgon blir det att umgås med Signe. Det blir trevligt :) Får äntligen se hennes nya lägenhet.

Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: