2010-02-19
 22:25:42

En helg utan pojkvän

Idag åkte Ersboda till Luleå för att spela cup. Johan åkte med för att stötta och agera "hjälp-coach". Därför är jag ensam hemma i helgen. Ibland känns det jobbigt att vara ensam hemma men helgen är ganska fullspäckad så jag kommer nog inte hinna tänka på att jag är utan pojkvän i 3 dagar.

Ikväll har vi haft träning 18.00-19.00. Kom hem 19.30, duschade och ställde mig sen och lagade mat. Fläskfilé och pommes. Därefter åkte jag till Johans föräldrar och umgicks ett tag. Såg första perioden av hockeyn osv. Mkt trevligt.

Vaknade imorse med ont i halsen och har känt en sån där irriterande känsla i kroppen, som att nåt är påväg att blomma ut. Därför känns det bra att somna hyffsat tidigt ikväll. Förhoppningsvis gjorde kvällens träning att jag tränade bort det onda i kroppen.. eller så blir det tvärtom. Lär väl märka imorgonbitti.

Imorgon ska jag först sova ut och sen är planen att vara nere på stan vid 11.00. Ska låna en bok på biblioteket. "Att växa genom möten", av Kay Pollack, "Tänk rätt bli framgångsrik", av Napoleon Hill eller "Sluta oroa dig börja leva", av Dale Carnegie. Beror på vilken av dom som finns och om alla finns så lånar jag någon av dem. Ska försöka börja läsa "vettiga" b
Böcker fram över. Sånt jag kan lära mig nåt av. Ha användning av. Det var pappas idé att jag skulle läsa. Han tycker jag behöver det. Jag antar att han har rätt :) Finns nog många bra böcker man kan ha användning av i livet, i jobbet och i fotbollen. Blir spännande!

Efter det ska jag förbi en affär och kolla om dom kan spänna tavlan vi köpte i Thailand. Och efter det kommer Patricia hem till mig. Vi ska äta frukost tillsammans och se några OTH-avsnitt. Det blir varm choklad och goda mackor att fika. Mumma! Tanken var att ta en promenad och fika någonstans påvägen, men vi vill inte ut i -22.

Morgonkvällen innebär fest!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: