2010-02-03
 15:35:23

"Die Hard"

Idag bestamde vi oss for att aka till en strand som heter nagot Thailandskt som later lite som Die Hard, ev Khao Harn, kommer inte riktigt ihag om det var precis sa. Vi satte oss i en Tuk-tuk for ungefar en 30min resa.. men lyckades aldrig hitta fram. Tuk-tuk-foraren hade ingen aning och forsokte slappa av oss pa nan rutten strand, men vi nappade saklart inte. Stranden vi letade efter hade fatt 5 plus i Aftonbladet, den vi kom till skulle jag ge 1 plus. Det slutade med att vi blev less och akte tillbaka till Karon beach istallet. Och fick dessutom betala for tuk-tukresan dit och tillbaka, trots att chaffisen inte hade nagon koll. Inte lyckat. Men nu blev det ju bra iaf.

Ikvall har vi atit i Kata och aven bestallt en tavla. Vi hittade en till tavelaffar dar Jokertavlorna ocksa fanns. Har nedanfor hotellet fanns det en Johan verkligen ville ha och en jag verkligen ville ha. Den johan ville ha stod det "Why so serious" pa, och det var darfor han ville ha den. Nu lyckades vi istallet fa bestalla exakt vad vi ville och tog darfor tavlan jag ville ha men bad dom skriva dit "Why so serious". Kommer bli hur bra som helst tror jag! Vi fick dessutom den for runt 2000B billigare. Ett kap.

Imorgon blir det Kata Noi och pa fredag poolen eftersom vi ska hamta tavla och aka mot flyget vid 18.00. Sa snart kommer jag hem igen! :)

Hors ev imorgon, annars till helgen.

Puss och Kram


mathie
PUBLICERAT: 2010-02-04, 23:17:12 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

åhh, såg den där tavlan Johan ville ha heeeeeela tiden därborta.. överallt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: