2010-02-05
 17:16:34

Bangkok

Sitter pa Bangkoks flygplats just nu. 00.45 lyfter planet mot Stockholm. Jag ar sjukt trott just nu och hoppas verkligen att jag lyckas sova pa planet. Det ar inte min specialitet men nu ar det ju natt nar vi aker.

Tanken var ju att jag och Johan skulle tillbringa dagen vid poolen idag, men efter ca 30min dar var vi sa less pa att ligga och sola. Istallet gick vi och hyrde oss en moppe. Akte till View Point och tog kort, akte vidare till Nai Harn och tittade. Korde sen till Kata Noi och sa hej till alla andra och sen vidare till Patong en svang. Otroligt harlig dag. Vi at aven lunch pa en restaurang som lag en liten bit fran View Point. Otroligt fin utsikt!

Som sagt sa vantar en laaaaaang hemresa nu. Nu langtar jag verkligen hem.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: