2010-02-08
 21:45:15

Tillbaka i verkligheten

Nu är verkligheten här igen. Jobb, träning och sömn.

Igår hade vi gym. Så jag körde passet och fick efter det köra fystesterna. Har en aning träningsvärk idag kan jag lova. Men det är skönt. Ikväll var det fotbollsträning. Mycket roligt. Innan det umgicks jag med pappa och Alfred. Det var länge sen jag träffade Affe så det var himla mysigt :)

Nu har jag fikat och duschat så nu ska jag krypa ner under täcket i sängen. Den är så grymt skön just nu. Har sovit som en prinsessa två nätter i rad nu.

God natt :)


Architectural Rendering
PUBLICERAT: 2011-01-25, 11:54:50 | URL: http://architectural-rendering.blogimagine.com

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: