2010-12-20
 14:35:25

Motivationshöjande

Idag har jag jobbat i princip hela dagen. Det har resulterat i att jag inser ännu mer hur jäkla kul det är att studera. Att sitta framför en dator 8 timmar per dag är någonting jag aldrig mer vill behöva göra. Visst, det går bra nu när det bara handlar om någon dag hit och dit för att dra in lite extra pengar. Men att göra det resten av livet känns helt otänkbart. Så nu är jag ännu mer motiverad att satsa hårt på studierna och göra någonting bra av det för att sen förhoppningsvis kunna få ett roligt jobb som jag brinner för! :)

Jag är otroligt taggad på vårterminen. Vi börjar med Idrottsmedicin och det känns skitkul. Det ska bli skönt att få byta studieteknik ett tag. Under hösten har det varit så otroligt mycket olika teorier, luddiga grejer. Men idrottsmedicin innebär ju mer att "så här är det". Kommer säkert bli svårt att lära sig alla muskler på latin osv, men som sagt, kul och spännande ska det bli!

Men nu är det ju jullov först i två veckor till och sen en hemtenta, sen är är höstens kurser över!

Ikväll blir det först fotbollsträningen, wish me luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: