2010-12-16
 15:04:03

Träningsdagen

Nu är jag helt slut. Det har varit en lång förmiddag med mycket träning. Och för första gången på tre år körde jag brutalbänk och det kommer att kännas imorgon! Dock blev jag besviken då jag inte klarade lika många idag som för tre år sedan, men om några veckor ska det nog vara ändring på det! ;)

Tummen upp för Mathilda som krigade på löpbandet!

Och tummen upp för mig som har bättre kondition nu än vad jag någonsin haft den här tiden på året. Styrkan däremot, där har jag en hel del att jobba på, haha. Men jag är påväg iaf!

Som sagt, jag är helt slut nu så jag ska lägga mig ner i soffan, se lite Americas Next Top Model och ta en kortare powernap innnan jag ta tag i disk, matlag osv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: