2010-12-06
 10:17:51

Träningsdag

Måndag idag och en vecka tills min älskling kommer hem. Veckan är rätt intensiv och fylld med olika saker så jag hoppas att den går fort. För när Johan kommer hem, då börjar julen på riktigt. Jag har fortfarande inte fått den där julstämningen ännu, men tror och hoppas att den kommer när jag får dela allt med någon. Kärlek!

Nu ska jag cykla iväg till IKSU för ett träningspass med Ågren och Jenny. Sen snabblunch och ett till träningspass på leadershipkursen. Tror vi ska prova på bodypump idag. Och imorgon är det Core. Härligt med varierad träning! Jag har verkligen fått mersmak på det här med gruppträning. Även fast jag är rätt usel på vissa grejer så är det sjukt roligt och verkligen någonting jag kommer att syssla med i framtiden.

Ha en trevlig dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: