2010-12-29
 16:26:27

Onsdag

Var ju en sväng ner på stan idag. Gick in på H&M och Gina Tricot men hittade ingenting som jag verkligen kände för. Jag sparar mina presentkort tills jag verkligen behöver någonting. Förut köpte jag ofta nåt bara för att köpa, men nu måste jag tänka ett steg längre! :) På Mias Lustgård däremot. Där finns ju sällan någonting men verkligen behöver, men ändå en hel affär full med saker som man verkligen vill ha. Jag köpte en ram och en skylt. Jag ska visa så småningom. Jättefina iaf. Skulle jag vinna massor med pengar är det den första butiken jag skulle gå in i.

Jag har även hunnit med ett pass på tenton. Gick ner här på haga och körde. Ca 1h löpning i olika former och sen lite styrka på det. Löpningen går tungt just nu. Måste vara julmaten... skämt och sido. Jag hoppas jag börjar känna mig lättare igen. För 1½ vecka sen kände jag ju mig urstark, nu är det som bortblåst. Skumt!

Nu ska jag gå och förbereda för kvällen. Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: