2010-12-10
 19:01:17

Nu är det jullov!


Jag väntar på min grupp och kikar när grabbarna övar på sitt core-pass.

Det gick bra både för oss och för dom och nu är det över. Nu har jag jullov.

Jullovet firar jag med en ensamkväll. Känns faktiskt jätteskönt. Jag har storhandlat, varit på systemet, lagat middag och nu ligger jag äntligen bara i soffan. Tanken var att göra bort storstädet idag, men jag är helt slut i både kropp och själ så jag gör det imorgon istället då jag ändå har tvättid mellan 10.00-13.00.


Nu har jag mat så det räcker hela helgen! :)

Det blir förfest här imorgon innan sittningen. Från 16.00-18.30. Bilr nog kul!
Jag har fortfarande inte fixat hela min outfit och jag vet liksom inte vad mer
jag ska fixa.. det får bli morgondagens projekt.

Nu - Griljera en ny skinka.
Sen - Postkodsmiljonären.
Senare - Idol!

Till det blir det mörk choklad och honungsmelon. Det bästa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: