2010-12-28
 18:52:37

Mellandagsrea imorgon

Sådär. En heldag på jobbet är gjord, ett pass på tenton avklarat och middagen ligger gott i mig mage.

Imorgon blir det jobb 8-12, en sväng ner på stan för att titta in rean och förhoppningsvis få med mig någonting hem från de affärer jag har presentkort på. Jag hoppas också att jag hinner mer ett träningspass och även åka förbi och boka reparation för bilen. Sen blir det handling och förberedelser inför kvällen. Då blir det kvalitetstid med min kära pojkvän. Jag har planerat lite iaf, som en extra julklapp till honom från mig. Han var för snäll och gav alldeles för mycket till mig i julklapp.

Nu blir det en dusch och sen lite OTH, såklart! Senare ikväll blir det fotboll. Birmingham - Man U.

Förlåt för tråkigt bloggande, jag har bara ingen lust till mer! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: