2010-12-26
 14:43:01

Juldagsresumé


Läskigt att köra själv på vägen till Pappa och Anita. Där körde jag iaf igår.
Jag spenderade kvällen med pappa, Anita, Elsa, Ragna och deras mormor. Det blev jättegod middag, sällskapsspel, Fångarna på fortet och en film. Jag var inte hemma förrän 00.30 och då la jag mig och såg ett OTH-avsnitt innan jag somnade. Efter 02.30 nån gång väcktes jag av Johan och Mike som kom hem från festen. Och efter diverse stök och bök, snarkningar osv lyckades jag somna efter 05.00 nån gång.. med både Johan och Mike i sängen. Haha! Dom hade haft roligt iaf, det är huvudsaken! ;)

Ikväll är det min tur för festligheter. Nu ska jag förbi mamma och hämta lite vin eftersom jag var så dum och trodde systemet va öppet igår eller idag. Sen ikväll kommer ett helt gäng hit för lite fest innan vi ska ut på rex.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: