2010-12-22
 13:53:25

Fixar-dag!

Idag har jag hunnit med massor. Tvättat, gjort fint i garderoberna och städat hela lägenheten. Och klockan är inte ens 14.00 än. Bra gjort av mig! :) Jag kände att jag ville ha det fräscht här hemma inför julhelgen. Och eftersom jag inte har så mycket annat för mig kändes det som en bra dag för det. Hade gärna jobbat men det finns inget för mig att göra, ingenting som ingen annan hinner göra tydligen. It sucks, för jag behöver verkligen pengar.

Snart ska jag göra mig lite pyttipanna, se lite mer OTH och sen åka förbi på gymmet en stund innan fotbollsträningen.

Imorgon blir det nog inte mycket vettigt förutom löpning och gym. Ska kanske ta och göra Rocky Road också. Det var ju så himla gott när Linda hade med sig i fredags. Och kvällen kommer självklart att innebära uppesittarkväll med familjen Nordell. Tacos och bingolotto. Underbart!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: