2010-12-30
 22:26:32

Dagen för nyårsafton

Även idag har det blivit en heldag på jobbet. Jag ser fram emot 25:e januari. Då blir det studiebidrag, studielån och lön för några arbetsdagar. Så mycket som möjligt av det ska in på sparkontot. Jag mår dåligt när jag tänker på hur mycket jag tagit därifrån under denna månad. Men nu är det slut på det. Nu börjar det hårda arbetet för att bygga upp sparkontot igen.

Efter jobbet blev det en sväng på H&M och Systemet. Jag köpte med mig en klänning hem som jag hade tänkt ha imorgon, men jag har redan ångrat mig. Jag har flera klänningar som duger gott imorgon så den klänningen ska återlämnas och jag ska spara presentkortet till senare.

När sen Johan åkte på fotbollsträning släppte han av mig på Tenton. Det blev ett löppass och styrka. Löpningen börjar sakta men säkert kännas lite bättre, men fortfarande inte lika bra som för två veckor sedan.

Nyårsafton imorgon alltså. Vi kommer att fira nyår tillsammans med Johans föräldrar, Åsa, Per, Tim och Dessie. Det känns helt rätt! På dagen ska vi ta en promenad till Bräntberget och åka skrana. Det kan bli en sväng på tenton också om vi känner för det. Just nu känns det inte som att det kommer att hända, men man ska aldrig säga aldrig! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: