2010-08-11
 20:50:38

Jag är lycklig!

Förutom fotbollen så trivs jag verkligen med mitt liv just nu. Jag har det bra och jag är lycklig.

Jag har världens bästa pojkvän som jag älskar att leva tillsammans med. Kärlek.
Jag har en mamma och en pappa som är vänner fastän dom inte lever tillsammans. Lyckligt lottad.
Jag har en underbar syster med en underbar familj.
Jag har den bästa extrafamiljen man kan önska sig, Johans familj.
Jag har några helt fantastiska vänner som alltid finns där för mig.
Jag börjar snart studera vilket känns oerhört spännande.
Jag är frisk och kry, förutom en totalförstörd rygg.
Jag har fått lära känna den finaste hunden i världen, Texas.
Jag bor i en lägenhet jag verkligen trivs i. Mitt hem.

Så på dagarna när jag gruvar att åka på träning så tänker jag på allt ovanstående och blir glad. Jag vet att det låter hemskt att gruva inför något jag håller på med i princip varje dag men nu är det som det är. Det är bara att bita ihop och köra på. Sen får se vi se vad som händer..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: