2010-08-09
 19:30:13

Söndagen spenderades hos mormor

Igår spenderade jag, pappa, Linn och Alfred dagen hos mormor. Och det blev en underbar dag. Tanken var att Johan skulle följa med också men efter lördagens festligheter var han för trött och sliten så han sov vidare medan jag var stark och pallrade mig iväg. När vi kom dit blev det fika på altanen. Sen åkte jag och pappa ut med båten och fiskade i ett perfekt väder. Mulet men jättevarmt och skönt. Det nappade på rätt bra som vanligt. Pappa fisk den största abborren. Vi var ute i ungefär 2h innan vi rodde in till land igen där det serverades grillat kött. Supergott! Efter det åkte vi tillbaka upp till huset för glass och jordgubbar. Sammanfattat en helt underbar dag.

Den här killen gör mig stolt. Han har lärt sig säga Moa (fast lite mer Oooa). Och pekar dessutom på mig när han säger det! :)



Så söt. Jag är en stolt moster!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: