2010-08-30
 19:55:57

Resumé av dagen

Första dagen gjord. Check.

Det känns otroligt spännande. Idag har det mest getts information om programmet osv och jag känner mig sjukt taggad. Det är många kurser jag verkligen ser fram emot och vill lära mig mycket av.

Vi fick även schemat för nollningen. Ett schema som inte passade mig som handen i handsken direkt. Jag skummade igenom det och insåg på en gång att jag kan vara med på EN enda aktivitet. Och det är sittningen nästa fredag. Det kändes lite tråkigt så jag bad om ledigt imorgon för att kunna vara med då. Så imorgonkväll är det umgänge och aktiviteter med faddrarna. Perfekt tillfälle att kunna fixa sista böckerna som fattas också.

Om klassen då. Inte som jag hade förväntat mig. Vi var tre "elitidrottare". Största delen var sånna som kör gruppträning osv. Sen några kampsportare och några som inte idrottar alls. Man fick såklart inte tillfälle att prata med så många idag men dom jag hann prata med var supertrevliga. Jag kände igen ca 4st från Umeå. Resten totala främlingar. Spännande!

Imorgon blir det ytterligare en dag med bara information osv. Sen på onsdag börjar allvaret med första föreläsningen!

Nu ska jag ta med mig Texas ut på en promenad. Vi ska gå förbi och kika på slutet av Johans träning. Vet att Johan kommer bli överlycklig över att se Texas där när träningen är slut! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: