2010-08-02
 20:51:31

Segerns sötma smakar gott

En seger och tre poäng. En förlust och noll poäng. Där emellan har vi en enorm skillnad. Det har varit tunga sista veckor så att få stå som segrare efter matchen igår var precis vad vi behövde. Jag har känt en glädje hela dagen och för första gången på länge ser jag fram emot nästa träning, nästa match. Om än det är en match där vi "inte ska ha någon chans". Vi möter Piteå men visade förra matchen mot dem att vi visst har chans. Och med den här vinsten i ryggen och att få spela på Tunet igen tror jag på oss.


Pappa tog bilder igår på matchen och lyckades fånga denna pose. Haha.

Sen har jag även suttit och längtat hela dagen. Jag längtar till sista veckan i augusti när Texas kommer tillbaka till oss. Den veckan ska jag dessutom bara jobba heltid mån-tis. Sen ska jag vara ledig några dagar och bygga upp kraft och energi till plugget. Går kanske in och jobbar 2h/dag ändå, vi får se. Men grejen är att jag vill spendera så mycket tid som möjligt med Texas. Tiden med honom är värdefull och det gäller att ta vara på varje sekund.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: