2010-08-18
 19:13:56

Vardagslyx

Ber om ursäkt för en dålig uppdatering igår, men jag hade faktiskt inte tid eller ork.

Efter jobbet la vi oss i sängen en stund. Johan tog en powernap och jag tittade på tv. Sen cyklade jag och Mathilda iväg till tunet för träning. Sen vidare hem för en snabbdusch innan jag åkte vidare till Umedalen för umgänge med ett gäng härliga människor. En härlig tisdagkväll med fotbolltittande, prat, skratt, varmkorv, chips.. Vardagslyx!

Ikväll blir det mer vardagslyx. Jag ska nämligen prata med Patricia på Skype. Behöver henne här hemma nu mer än någonsin. Sen blir det fotbolltittande, Sporting Braga - Sevilla.

Även imorgon blir det vardagslyx eftersom vi är träningslediga. Och som jag skrev i förra inläggen så blir det att umgås en stund med pappsen.


Bang
PUBLICERAT: 2010-08-19, 22:36:47 | URL: http://vangbang.blogg.se/

Underbart me Lyx!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: