2010-08-18
 19:13:18

Trevliga aktiviteter för sällan

På slutet har jag upptäckt nya "intressen". Det finns mycket jag aldrig gör som ändå är trevligt. Som att gå ut i skogen och plocka kantareller eller hallon. Laga någon ny maträtt eller baka en god kaka. Köra ett spinningpass på gymmet eller ta en långpromenad.

Så imorgon på vår träningslediga kväll ska jag och pappa ta en tur till Stöcksjö och plocka hallon. När jag sen kommer hem ska jag baka en hallon/blåbärskaka att ta med till jobbet på fredag. Det är sista fredagen både jag och min kollega jobbar så därför bjuder vi på fika. Det blir samma kaka som jag och Mathilda gjorde förra fredagen fast bara med hallon och blåbär. Jag hoppas att jag lyckas..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: