2010-08-16
 17:20:20

Kvällen spenderas med Alfred

5-0. Fy fan. En dyster söndag. Jag är sjukt jävla less på mycket! Mer än så sägs inte.

Imorgonbitti klockan 07.00 ska jag till sjukgymnasten igen och det ska faktiskt bli spännande att höra vad hon har att säga. Jag är tyvärr inte optimistisk för det känns inge vidare.

Nu ska jag slänga ihop en middag. Det blir texmessås med fullkornsris. Sen ska jag åka till syster och vara barnvakt till Alfred en stund. Precis vad jag behöver. Myskväll med en liten kille som bara ger en massa glädje. Det kan inte bli bättre. Kommer dock hem rätt tidigt ikväll så efter att jag sprungit 10min !? som vi skulle göra blir det myskväll med den bästa. Vi har bestämt att krypa ner i sängen och se Manchester United - Newcastle United. Jag älskar att alla ligor dragit igång nu, då vet man vad man gör på kvällarna.

När man inte gör det för sin egen skull utan för någon annans så måste man börja fundera om.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: