2010-08-29
 12:18:34

Present, Texas och firande

Vid 01.00 var vi hemma igår. Det blev alltså ingen utgång, inte heller någon bussfest. Det blev filmtittande istället. Kl 02.00 plockade jag upp Johan på stan. Väl hemma fick jag min födelsedagspresent av Johan. "From here to eternity"-ringen från Efva Attling. Det trodde jag verkligen inte eftersom jag aldrig nämnt den ringen till honom, bara publicerat på bloggen för länge sen. Så jag är supernöjd över ringen och att jag har världens bästa pojkvän!



Imorse vaknade vi 09.00 av att det smattrade på fönsterbläcket utanför sovrumsfönstret. Vi dock täckena och la oss i soffan istället. Trångt blev det men vi lyckades sova till 10.40 iaf.

Och nu är Texas äntligen här igen. Det ska bli så roligt att ha honom hos oss i fem veckor. Han va lite skeptisk första kvarten men nu är han som vanligt igen. Han och Johan ligger i soffan och sover nu. Vilar upp sig inför firandet lite senare idag. Det blir mina föräldrar, johans föräldrar och johans syster m familj som kommer hit och fikar! Mycket trevligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs senare!


Linda
PUBLICERAT: 2010-08-30, 19:27:20 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Så fin ring!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: