2010-08-07
 09:42:26

Någon i huset är inte omtyckts just nu!

Eftersom den j*veln som hade snott våran tvätttid igår inte tvättade överhuvudtaget gick vi ner klockan 20.00 och började tvätta ändå. Dock hann inte allt tvättas så jag kilade ner för en stund sen och tänkte börja tvätta eftersom inten hade bokat tiden mellan 10-13 när jag kollade 22.30 igår. Men tror ni inte att den j*veln som snodde vår tid igår även har bokat om till idag mellan 10-13. IRRITATION!!

Klockan 11.00 ska jag gå ner igen, har han/hon inte börjat tvätta så börjar jag tvätta. Då får den personen skylla sig själv. För visst får man sno tiden om det inte börjat tvättas inom en timme?

Men först ska jag ut på en joggingtur och köra styrka 2, eftersom jag inte ha någon lust att göra det igårkväll.

Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: