2010-08-19
 21:01:39

Mystorsdag!

Det blev inte så mycket hallon ikväll. Vi hittade massor av hallonbuskar, men tyvärr var dom flesta utan bär. Men vi skrapade iaf ihop så att det räckte till min kaka. Jag gjorde två st. En till imorgon och en till min födelsedag. Har dock inte provsmakat så det blir en chansning att ta med den till jobbet imorgon.

Vi åkte även förbi syrran innan bärplockningen. Blev en kort lekstund med Alfred som var på glatt humör tills vi skulle fara, då blev han besviken över att vi skulle fara nästan lika fort som vi kom. Han är söt.

Ikväll har jag tänt ljus i lägenheten. Det kändes mysigt med tanke på den kalla luften utomhus. Johan har inte kommit hem från sin träning ännu så det blir en liten överraskning. Kanske han ska få smaka en bit kaka också.

På nåt sätt tycker jag det är mysigt att det börjar bli höst. Jag har aldrig tyckt det förut men just i år känns det speciellt. Jag vet inte varör. Det känns mysigt. Och tänk vad mysigt med jul. Den längtar jag verkligen till!

Återkommer med mysbilder sen när grabben kommer hem med sin mobil = kamera. Batterierna var urladdade på den riktiga kameran.. om han nu kommer hem någon gång. Väääldigt lång träning, som vanligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: