2010-08-05
 17:05:33

Match ikväll

For hem från jobbet vid 15.00 idag. Cyklade förbi ICA och inhandlade en Rödingpasta som Johan tipsade mig att äta som matchmat. Det gjorde han rätt i för den var fantasisk. I övrigt har jag duschat av mig, diskat, sett ett avsnitt One tree hill och packat väskan. Ungefär som jag brukar innan en match. Det är viktigt med någolunda rutiner. I alla fall för mig.

Johan är underbar. När han kom hem från jobbet satte han sig bredvid mig i soffan, tog fram sin mobil och började spela upp videoklipp på Texas. Det var precis vad jag behövde. Vi satt en stund och skrattade tillsammans. Och jag fick tänka på något annat än matchen en stund, det behövde jag.


Forss
PUBLICERAT: 2010-08-06, 19:48:21

Nämen Moa du verkar ha ett sånt himla spännande liv, unnar dig det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: